вівторок, 12 серпня 2014 р.

Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати

       
Здоров'я – найбільша цінність, говорить народна мудрість.  Це тому, що тільки за наявності  здоров’я  в людини є сили та наснага для справ, спілкування, творчості.  Коли в організмі  щось болить, важко сконцентруватися  на навчанні чи роботі, не хочеться розважатися.  А сучасне життя  вимагає  від нас бути активними, тому ми маємо турбуватися про своє здоров’я .
 Здорова людина – це та людина, яка життєрадісно і охоче виконує обов’язки, покладені на неї життям, і повністю реалізує свої фізичні й розумові здібності. Так від чого залежить наше здоров’я? Чим залежить воно від нас? – цими словами   розпочалася  година  спілкування  «Здоровим бути – круто!», яка пройшла   для  користувачів  бібліотеки –філії №9.

  Пригадали та проаналізували прислів’я і приказки народної творчості :
• Здоров'я не купиш — його розум дарує.
• Як немає сили, то й світ немилий.
• Здоровому все добре.
• Подивися на вид, та й не питай здоров'я. . 

• Тримай голову в холоді, а ноги в теплі — будеш вік жити на землі.
• Здоров'я
 входить золотниками, а виходить пудами. 
Весело пройшла  оздоровча  хвилинка  , а як підсумок зустрічі,  провели тренінг
 « Валеологічний  самоаналіз  здоров'я» .
 


Немає коментарів:

Дописати коментар