суботу, 4 серпня 2018 р.

Перша серед рівних, краща серед кращих!



У „Повісті минулих літ” читаємо «Велика  користь від навчання книжкою. Книги -  мов ріки, що наповнюють собою увесь світ, це джерело мудрості, в книгах – бездонна глибина».
І цей вислів підтримав відомий український письменник Іван Франко продовживши  «… і хто пірне в них  до дна , той дивнії перли виносить».
 Дійсно, читаючи, ми отримуємо естетичну насолоду, стаємо розумнішими, отримуємо знання, стаємо цікавими співрозмовниками.
 Всі  знаємо , що є такий вислів: «Скажи мені з ким ти дружиш і я скажу хто ти».
За таким же правом можна зауважити: «Скажи мені, що ти читаєш, і я скажу тобі, хто ти».
У кожної людини є захоплення, те чим вона любить займатися у вільний час, те, від чого вона отримує задоволення. У  Валентини Василівни Алєксєєнко, користувачки книгозбірні №9, -  це читання.
«Я люблю читати тому, що це сенс мого життя, а без книг  не уявляю ні себе, ні свого існування. Інколи настільки захоплююсь, що тільки зранку розумію, як миттєво промайнула ніч »,  - ділиться враженнями пані Валентина.
 Ми раді, що в нашій бібліотеці є  такі талановиті, перевірені часом друзі.
Дякуємо Вам, Валентино Василівно,що залишаєтесь нашим вірним користувачем! Ви – гордість нашої книгозбірні!

Немає коментарів:

Дописати коментар